Hockey och midnattssol

Har nyss bakat en kladdkaka som ska avnjutas framför Hockeyn :O!
Jag har aldrig sett hockey. Inte särskilt intresserad av hockey men blev riktigt imponerad av hejjarklacken när jag såg en match live en gång (Frida tvingade mig). Men ifall folk i min omgivning skulle veta att jag aldrig ser matcherna eller ens är intresserad av AIK.. ajajaj ^^
Håller dock på AIK iallafall, de har ju några från min hemstad med ;D Jävligt kul att de lyckats ta sig så långt.

Nu är det bara en timme kvar tills jag får gå till strandpromenade dessutom. LÄNGTAR.♥
Inget fler uppdaterande efter det här alltså.

Mimmie springer runt och jag älskar att det fortfarande är ljust klockan halv 8! Både älskar och hatar midnattssol dock ^^ Omöjligt om man ska sova, men gudomligt om man är ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0