Bikini-problem

God morgon. eller nått.
Har sovit uruselt inatt och vaknade klockan 6. Har duschat, ansiktsmaskat och insett att min bikini nog KOMMER komma försent, plus att posten brukar vara jättekinkiga med att man själv hämtar ut paketet. Vilket jag inte har möjlighet att göra. Så måste dit och prata med dom om att Mimmie kommer komma istället.

Har nu suttit och försökt avbeställa men killen ville att jag skulle ringa imorn istället :P Jahapp. Men mina grejjer är ju påväg, stoppa dom nu! Hinner ju inte vänta tills imorn. (Post skickas idag även fast den är röd)

Haha, kolla förresten shortsen jag hittade hos farmor, värsta clownshortsen. Spex i spanien





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0