April-aprillad?

Har sett bigbrother med älskade familjen och lekt med chokladfontänen, var jättegott! Så nu mår jag illa :P
Har spelat Galen-panna med Crille, Mimmie och Sofie också =)

Blev ni förresten lurade på första april? Det blev jag!



Crille ringde och berättade att han hade hamnat i slagsmål förra helgen och behövde nu ett alibi på att han aldrig var där, så han inte skulle bli fälld i rätten!
Han darrade lite på rösten också sådär så jag svalde det med hull och hår. Blev jättenervös och frågade varför han slogs, när jag hörde att det började fnittras och ett "april, april!" var vad jag fick till svar, haha!
Tur var väl det (!) Tycker det är roligt med riktiga aprilskämt, men tyvärr lurade jag ingen under denna snöiga dag.
Blev du lurad? Eller lurade du någon annan? Hade varit kul att få läsa era små berättelser ;)

Nu ska jag sova. Sov gott, mina små läsisar.^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0