Värsta sättet att starta ett blogginlägg på:

Idag när jag var på jobbet, då.. fan vad töntigt det låter, vem bryr sig om vad som händer på ditt jobb? Kändes iallafall ganska bra i ryggen imorse, så jag for till jobbet.. Det är nog ordet "jobbet" som gör att man ba *döö*. Kanske ska "avslöja" mitt jobb, men det spelar ändå ingen roll för dig vars jag jobbar, det är som vilket ica som helst. Packa kartonger och sitta i kassa förutom att jag har världens bästa jobbarkompisar som gör jobbet så jävla kul! :D

Hur som helst, det jag vill ha sagt är att jag for på jobbet och det första jag fick göra var att dra en pall med solrosfrön på påsar á 10 kg x 60 st ungefär. Så jag hade ont i ryggen resten av dagen, men inte så mycket att jag inte pallade, dessutom började vi packa jul idag! Sjukt att affärer alltid ska ha så tidigt. Men man vet ju hur det annars är, man är ute i sista minuten.

Crille stormade ut ur sitt rum precis och berättade att dom hittat en planet man kan bo på, men det tar flera generationer att ta sig dit. HAha, vet du vad som just slog mig? Fan vad surt det hade känts, när man kom fram, åsså går det inte andas där xD

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Sv. JA det ska du!

2010-09-30 @ 22:12:40
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0