Ljussättning

Riktig höst nu, och solen lyser så skumt när man cyklar hem från jobbet. Typ helt från sidan, som om man stod i en fotostudio och livet itne alls var på riktigt. Introducerar härmed familjens katt som är en utmärkt modell, han heter Totte (AKA Tottelini) och är super go! Tycker den tredje bilden blev riktigt bra :)



Sen stötte jag på den här bilden idag på jobbet. Jag har inte sett "kungarna av tylösand" men det här måste väl ändå va den fulaste tatueringen någonsin? Lika moget som när några ungar på jobbet svor igår och inte kunde ställa en enda fråga utan att svära i meningen; "Vad kostar tuggummijävlarna då?"
Bilden kommer från hans egen blogg. Lite kul visst, men vem vet itne vars kuken sitter?


Nu ska jag lägga mig i badkaret, lyxa och läsa Bree Tanners andra liv, som är en sidobok i Twilight, woopie :)

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Wow! Bilderna på Totte blev ju hur bra som helst :D

2010-09-28 @ 15:13:03
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0