I still have the beat in my spine

Ledig idag och ikväll är den beräknade zumba latino street sessionen :D Jag började dansa street funk när jag gick i 5an, hur gammal man nu är då, och dansade ända tills gymnasiet tog slut. Jag har både dansat bakom en ledare och själv varit den som stått framme vid spegeln och intruerat. Streeten är verkligen någon som är en del av mig.
Sen när jag slutade gymnasiet och började jobba så kunde jag itne längre planera in dansen; jag jobbade oregelbundet och oftast på de tider när resten dansade. Dessutom har jag blivit alldeles för lat. Kände ett släng av att ståframför spegeln själv i mitt rum för någon vecka sen, men har itne längre någon spegel i mitt rum. Damn, svårt att bo hemma när man är van vid att bo själv, har gjort det sen jag var 16. Men samtidigt så jävla nice att få mat, tvätt och städning serverat ;)
Iallafall, nu ville ju mamma att jag skulle följa på zumban ikväll. Vet itne riktigt vad det är men latino street lät ju bra^^ Men det verkar vara dans som är mer inriktad på att TRÄNA.
Men min rygg håller på knäcka mig på mitten så jag vet itne om jag pallar det ikväll. Men är SÅ TAGGAD :D Så antingen måste det skjutas upp två veckor eller bli av ikväll. Får se hur jag gör.


Den senaste bilden jag hade från en dansstudio :O Ändå är den från typ 2007

Hur lyckas jag alltid göra sånna långa inlägg? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0