Två män i lägenheten och jag är naken

Igår var byggarna här och bytte fönster, men de är inte riktigt klara för det ska dit lister också. Just nu sticker det fram gullfiber å allt möjligt. Men som sagt, de skulle komma tillbaka imorgon. Men så vaknade jag idag kring halv 9 av röster i lägenheten. Hade vaknat tidigare av en sticksåg men tänkte att dom måste vara hos grannen. Men så vaknade jag alltså, det var två män i vardagsrummet, sovrumsdörren var öppen och jag sovde naken.

Eeh, lite smått panik. Så ålar ur sängen, hittar en bh på golvet men inte så mycket mer. Den ena killen säger något och dörren slås igen. Tittar ut från sovrummet (är ju inte blyg så länge man har underkläder^^) och det är ingen där, och inga tecken på att de fixat fönstret. Var de aldrig där? Huset är jävligt lyhört men så lyhört? Att det hördes som att dom var innei lägenheten och pratade? Iofs så har grannen bett M ha telefonen (som han använder som väckarklocka) på en kudde eller något för han vaknar också när den börjar vibrera, hur lyhört är inte det?

Mina ögon gör skitont, doktorn sa att han inte kunde se något, bara att jag var röd och irriterad, så jag fick antibiotikadroppar (som är svagare än kleggkrämen som jag redan köpt) och de hjälper inte alls. Undra om jag får använda den andra (klegg)krämen samtidigt som antibiotikan. Nu blir det frukost, see ya later ;) /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0