This is England

Har nyss sett ovanstående film och tycker den är jätte bra, har sett den förr men inte fören nu jag lagt märke till musiken som är så himla vacker i den här filmen, den här är min favorit:
Sen finns det en massa bra musik i början också som är lite gladare. Nu ska jag hjälpa x att laga mat. Stek från älgkalv som han själv skjutit, stoltare karl får man leta efter! Har marinerat köttet hela dan i smokey honey, tror det kommer bli supergott tillsammans med hemmagjorda klyftpotatis och ungsrostade morötter. Ikväll blir det lugnt med film tror jag. Satsar på att se Human trafficking som jag hört ska va bra. Varsågod folks, där har ni två filmtips :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0