Snabbis

Ska snart fara och hämta upp min syster, skjutsa henne till gympan (för hon är för lat för att gå ;)) sedan ska jag till Jula och köpa en massa saker som min mamma och pappa "beställt". Det är ofta så när man bor i en mindre stad i inlandet, man far till dom större och handlar för affärerna finns inte i den lilla staden.
Minns när man var yngre och man for typ en gång varannan månad och körde heldagar i Umeå för att uppgradera sin garderob, då var det shopping må ni tro! Full rulle hela dagen och sen käkade man en subwaymacka på bussen hem. Jag ÄLSKAR subway, men inte i skellefteå för där gör dom mackor, i Umeå gör dom a little piece of heaven med vinäger inlindat i papper. Det är soul i dom mackorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0