Ska möta syster på stan

ag ska fara och möta min syster på stan (eller skulle hon komma hit? Måste nog ringa henne) Vi ska på Partajj och titta på halloween saker (det stavas hAlloween, inte hElloween, för Helloween är ett hårdrocksband) köpa skor kanske om jag orkar ta tag i det, köpa riktiga vitaskor. Eller andra om jag hittar det men så svårt att se sig själv i svarta när man haft vita så länge, haha.
Köpa linser om jag hittar några, dom har nog på Partajj.
Nöter mina baggyjeans järnet utifall jag måste ha dom på lördag. Dessa jeans köpte jag av en vän och de såg ut såhär redan när jag köpte dom (köpte en massa kläder för en hunka, men dessa är mina favourites)
Älskar dessa baggyjeans som man dessutom kan ha riktigt hett häng i, grymt snyggt med snygga underkäder under, learn from me boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0