Raiding the city

FYFAN VILKEN AWESOME DAG!!
Vid 11 så kom Jenny hit och vi snackade om det som var akutast i en timme, som vilka som fått barn, vilka som blivit tillsammans och annat skvaller.
Sedan for vi på jobbet för att hämta mina hörlurar som jag glömt, och åter glömde för vi tog aldrig med oss dom. Jenny handlade bara tuggummi sen for vi :( *hade ju skrivit så fint i handen vad vi skulle göra men glömde ändå*

Sedan for vi på schtaan och köpte lite smink och fixade Jennys bankkort. Sedan till kupan för att fixa några maskeradkläder som brorsan ville att jag skulle hjälpa han med, men det öppnade inte fören 4 så vi for och fikade istället.


Enda beviset i saaben att Jennys brorsa tagit över den sen Jenny själv flyttat till Happis.



Jag tog en ostmacka med kycklingröra, Jenny en räkmacka.




Vi drack jättestark varm choklad som inte var ett dugg gott och smakade kaffe.



Sedan snackade vi nonstop om allt! Hennes nya gäng, hennes pojkvän, flex, sex, fest och allt annat som är värt att prata om. Till pratet åt Jenny en chokladboll och jag åt en krokantrulle, en skum rulle med smör i men den var god. Hann aldrig ta kort på den innan den var gone ^^

Sen hann vi t.o.m. att fara på vårdcentralen för Jenny trodde hon hade halsfluss,
fara på ica en sväng,
lämna in ett paket på posten,
fara med lunch till mamma ( fast det gjorde vi innan vi fika)
och titta på skor och jag blev lite småkär i ett par kängor med kilklack som jag aldrig kommer använda, har lagt undan dom och ska kolla på dom om jag hinner innnan jag far till ske. Vulket jag nog inte gör :(
Sedan hann vi prata i en halvtimme till i bilen innan kupan öppnade. Vi hittade två skjortor till broderroder och dessa sköna festglasögon som man blir helt yr av att ha på sig när man växlar glas haha.





Sedan for vi hem till mig och åt pyttipanna med pappa, snackade lite till och sen for hon hem.
Pratade med flex i badkaret i någon timme och en timme till typ senare ikväll.

Har varit en urskön idag och så skönt att bara få prata med Jenny om allt och så och är verkligen råtagg på att träffa hennes gäng :D Så om Jenny läckt ut till någon i Happis som läser den här bloggen, ser framemot att träffa er spm faen :D Nu blir det godnatt och vi ses imorgon ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0