puh

Kom nyss hem från jobbet. Skönt att få jobba igen men faen vad dåligt det gick att stänga, typ sämsta stängningen sen jag började där regelbundet i maj. Först gjorde Jindra fel (visst är det ett fint namn! :D) sen visade det sig att hon inte hade det, sen gjorde jag fel men visade sig vara rätt och fram å tillbaka tills det visade sig att jag räknat fel på 40 kr.

Jag är helt slut men ska ändå ställa mig på orbitrekken och leka TV-shop, tänkte börja mitt nya liv idag, igen. Har ju inte ätit godis på två veckor, men desto mer öl har jag druckigt. Har ätit godis idag dock :( Men som sagt, nya tag, och de börjar på orbitrekken :) och zumba imorgon så får vi hoppas att det rullar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0