Natten som varit har jag spenderat i en hink

Somnade vid 23, vaknade 00 och mådde så jävla illa. Gick på toan och spydde lite grann men mådde inte bättre för det. Gick och la mig, vaknade vid 1, låg i hinken tills klockan 2, sen fick jag ont, mådde inte illa men hade ont i magen som faen, så gick till toan igen och la mig i duschen och sov där i kanske 40 minuter, sen klädde jag på mig en mjukisdress och la mig igen.
 (Har en dendens till att gå och sätta mig i duschen när jag mår illa, känner mig skum, är full eller uttråkad.. Min vattenräkning är hög. ^^ Jag somnar där ibland.
 En gång har jag legat i duschen och sovit med vattnet sakta rinnandes över mig i 4-6 timmar, jag var något skrynklig när jag vaknade där vid 6.
 En annan gång när jag lagt mig i duschen så hade jag lagt mig på avloppet så hela badrummet blev fullt med vatten och Flex kom och drog upp mig. Jag var packad och fick en ordentlig utskällning.)

Vaknade av att Flex ringde mig och berätta att han fått ström i sig, igen. Han måste bli mer försiktig när han jobbar.. Jag saknar honom, ska dit nästa vecka igen för jag jobbar bara två dagar.
Sen har jag satt mig här, vid köksbordet med laptopen, hittat den obligatoriska godmorgon lappen från mamma och såhär ser utsikten ut idag:

Förresten så mår jag relativt bra nu, sen jag vaknade, ska försöka äta frukost nu. Så var itne orolig mamma, för jag vet att du läser min blogg. :) Förresten så betalar jag vattenräkningen för igår mamma. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0