Nästa vecka lever jag igen

Nästa vecka jobbar jag bara två dagar, så efter det åker jag åter igen till Skellefteå ♥! Se film med ett gäng vänner, sitta på trasiga stolar och spela tvspel.

Jobbet idag var hard work! Som vi anade, var jättemycket folk och för lite personal för att hinna med allt. Köerna var långa och folk höll på att halka ihjäl sig utanför för det var dåligt sandat.



 Jag och Jindra hittade trädkostymer för barn ( jag vet Mimmie, du och Jenice hittade dem förra året, men har inte sett dom fören nu typ) och blev så sugna så hon testade en, men den var för trång över axlarna :( Annars hade jag lugnt köpt en sån :D
 Orka vara slutty nurse som varenda kotte på varenda helloween. Eller heter det halloween? Jaja, lånade hem en sailorkostym iaf, bara för att testa så man har något att ta på sig OM nu folket vill hitta på någon maskerad. Inget fel på att man vill klä sig lite lätt och "sexigt" när man väl får här i Sverige.
Supersugen på att köpa färgade linser dessutom :D Har alltid velat testa det och detta är ju bästa tiden på året. Men hittar ingen bra sida med billiga linser så ska nog ta en sväng på partaj om jag inte hittar något :) Om inte någon kan tipsa om någon bra sida?

Om du nu vill förverkliga dina fantasier om slutty nurse eller het flygvärdinna så är Alice of sweden en jätte bra sida: http://www.aliceofsweden.se/2/sv/start/start.php

Kommentarer
Postat av: Mimmie

ååååh! :D jag ska kanske på maskerad på fredag eller lördag och jag BARA MÅSTE HA trädkostymen!

2010-10-24 @ 21:24:28
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/
Postat av: Mimmie

Man svarar alltid på den andras blogg så den ska se det :)



Och jag kopierade från lovisas blogg så jag ville inte välja bort någon, så att hon inte skulle ta det som om jag tyckte att den var ful. därför tog jag alla ;)



hmm, jag vet inte. ska prata lite på skolan om hur det blir men jag vill nog ha en i L, hahaha

2010-10-24 @ 22:54:59
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0