klassisk musik med min syster

Hemma. Lappland. Jag och min syster lyssnar på den där bra musiken jag hittade från This is England och hon visade mig "Yiruma - River flows in you" som är vaggvisan till Bella från Edward i Twilight. Grymt fin den med! Känns förvånatsvärt bra att va hemma. Behöver en del att fundera på tror jag och känna mark under fötterna, istället för vind under vingarna. Ska äta ugnspizza till middag eftersom mamma och pappa spenderat helgen hos min farmo,r som lever ännu mer ute i skogen än vi gör, där för man allti tjött å päeren me swampsåås te midda, he e sanslööst gött. Men som sagt, nu blir det pizza.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen hem <3

2010-10-17 @ 20:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0