Hej jag är nykter nu

Yes..
Annars idag så har jag följt Jenny till bussen och jag ides inte catcha min egen buss som gick samtidigt för att jag inte ville fara från Flex när de sista vi sagt till varann var typ att vi var sur. Så gick hem igen. Satt vid datorn och inväntade baksmällan. Sedan kom Flex hem, han hade varit och jagat. Sedan myste vi och det är inte klokt vad vacker han är ibland alltså! Har suttit och stirrat på honom hela dagen. Där snackar vi vattenplaning haha. Nejmen seriöst, han är bara så himla vacker.
Sen har vi ätit tacos, vilket jag också åt till frukost så jag har alltså bara ätit tacos idag ^^
Längtar inte till imorgon när jag måste ta bussen som går klockan halv 6 för att hinna tillbaka till Lappland innan jag börjar jobba. Den där hemska måndagmorgons ångesten som är förstärkt gånger 10 när man går upp sådär tidigt, sätter sig på en buss och lämnar stället man vill leva och andas på. Har bestämt mig för att flytta till Ske efter jul. Oavsett. Arbetslös eller inte, jag ska dit.


Nu ska jag duscha och sen ska vi se "Human trafficking" alternativt "Terror on elm street" :)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Vad gör du en söndagkväll som denna ? :D

2010-10-31 @ 20:38:45
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0