Hej jag är full, klockan är 13

Hej. Jag är fortfarande full, så skriver ett inlägg senare. Igår var skitkul, jag hängde med en kille som jag lärde känna på festen som hette Niko (inte nicko, hette egentligen Nicklas) och vi sprang runt i skellefteåcentrum och gjorde ingenting.
Innan dess var det maskeradfest och humöret var på topp, samma med min kostym, den va helt totalt fucking awesome. Så vi kom in och alla blev helt tysta... Så jag tog av mig kostymen för ingen verkade tycka den var lika kung som vi tyckte bara att jag verkade som ett freak ^^. Kan lägga upp bilder senare.
Festen var kul men musiken var sämre för det var bara en kille som fick välja musik och han var väldigt ego om det. Sen så fuckade jag upp en del när jag kom hem genom att va sepe och skrika och hade mig. Buss med Jenny snart, jag stannar nog tills imorn. Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0