Friday night in

Jag och mamma har haft räkfrossa till middag!
Pappa är och jagar, min syster hemma hos sig i Skellefteå och min broder hemma hos sig i Umeå, så det är bara jag och mamma i helgen ♥
Bloggar sista gången för ikväll, för sen ska jag och mamma se film.
Här är de bilder jag lyckats ta med den trasiga kameran :) Have a nice night.


Reekor




Gav Totte en räka och efter det så följde han efter mig i en kvart och gav mig puppyeyes.


Jag skärde mitt bröd fel, varpå jag kom på den genialiska idéen att skära den rätt även fast jag gjort fel, vilket resulterade i att jag hade fyra brödknubbar. Når nästan upp till nivån när jag försökta ta kort på våra skuggor med blixt i Turkiet.



Tillslut fick han en till, och bet mig i fingret på köpet.


Totte gillar inte dammsugaren, han tycker inte om våran hund Nelson heller.
Vilken tur att pappa tog med honom så man kan sitta med laptopen på golvet eller ha sovrumsdörren öppen utan att behöva vara rädd för att Nelson ska störta in och äta upp något.


Haha, man kan typ höra hur han muttrar.


Och just nu ligger han som en säck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0