Ett utrivet fönster

och kyla som strömmar in, det är vad som händer just nu. Några byggare är här och byter fönstret och balkongdörren, tur det eftersom den varit trasig sen inflyttningsfesten för ett år sen.

Har förresten fått jobb, eller anställning på mitt gamla jobb, iaf tills jul :D Hade nästan ställt in mig på att va arbetslös i skeå ett tag men detta innebär alltså att jag inte får bo i ske på ännu ett år. Men tänker söka efter jobb febrilt, medans jag har jobb, men det känns som att ingen anställer en fören man är helt arbetslös, am I right?
Update senare idag, ska ringa doktorn och fråga om dom kan göra något åt mitt öga, för nu är jag less.
Blir faen cp på att det inte blir ny rad där jag säger att det ska bli ny rad!

Kommentarer
Postat av: jjaz'

Kan ju säga redan nu att allt du skrev var helt fel. Jag bryr mig inte vad någon tycker. Och med tanke på att dom tror på allt man skriver så driver man ju med dom eller hur? Så din kommentar var ganska onödig.

2010-10-12 @ 20:37:36
URL: http://enrosaluftballong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0