13.23 en tisdag

Sitter arbetslös i Marcus lägenhet och spelar Dixie kongs double trouble! Jag älskar 90-tal, så många minnen och rolig musik. Super nintendo måste ju ändå vara det utlitmata 90-tals prylen! Igår fikade jag och Marcus med Ida och deras föräldrar, chokladwienerbröd och äppelmunkar som visade sig vara vanlijmunkar ^^ Idag ska Gabba komma till Marcus på middag och jag hoppas jag har klarat bossen på kong tills dess :D Nu har ju inte jag så många läsare men ändå, vad är 90-tal för dig? ;)
minus kiddy kong

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Vi satt och pratade om 90-talet idag på bilden, för för Hanson brothers kom på radion och då började vi prata om spice girls. jag minns att du ville vara Melanie B, vilket var annorlunda. Alla ville ju va Emma eller Geri ;) Det, och supernintendot, minns jag mest från 90-talet



(När jag har (försökt) fixat din design så kan jag länka dig på min blogg så du får fler läsare, men tills dess kan du ju gå in på designadinblogg.blogg.se och läsa vad allt betyder. det finns även färdiggjorda designer där.)

2010-10-05 @ 14:37:32
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0