Varför skriva ledsna saker när man är glad?

Har fortfarande noll i bloggsubstans, finns så mycket vackert jag vill skriva, men för en gångs skull är jag textlös! :O

Jag har en massa vackert som jag skulle kunna publicera, men det är mörkt och ont och det är verkligen inte så jag känner just nu. Jag är glad och bubblig och längtar tills jag ska till umeå, shoppa med syster och vara hundvakt med Flex ;D Så istället för att visa er något som förut gjorde väldigt ont, får ni istället några kommentarer från 2007-2010 som varit roliga och fått mig att skratta ^^

Ronja om årets bärplockare
"asså jag fattar inte varför alla polackerna ser ut som thailändare nuföriden" 5/9 -07

Josefine och jag skrattar när hon plötsligt blir allvarlig, tar tag i mina händer och säger;
Josefine: Jag måste säga en sak.. Du är gay. 28/12-07


Mimmie: vill du höra den bra eller den dåliga nyheten först?
Ronja:..Den dåliga.
Mimmie: Jag är din syster xD
Ronja:.. Jaha.. den bra då?
Mmmie: Vi har en dator.
Sen går hon

immie: Snusar du? alltså har du en snus inne?
Ronja: Näe,eller vadå?
Mimmie: Alltså har du inne en snus?
Ronja: Jag vet inte.
3/3 -08
Ofta man inte vet det ^^

Ronja: ÅÅh vi drar till Umeå
Josefine: JAAA
Therese: JAAA Å TÄNK FEST Å TJEJJER Å HÅNGEL!!!
Alla:........?????
13/3 -08
Tjejer i kombination med hångel Thres? xD

Therese: Vet ni, igår när jag var på fest så somnade jag i någons säng och när jag vaknade, så hade jag ett plektrum i BHn!

Hahah, det var allt för ikväll folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0