Skallebang och fläskpannkaka med hjortronsylt

For på jobbet idag även fast jag hade 38,5 i feber (brukar inte tycka att det är feber fören över 39, men känner mig riktigt hängig) Ingen skulle tro mig om jag inte for till jobbet eftersom jag försökt byta söndagen tidigare. Var riktigt jobbigt, var mycket folk i början men sen klingade det som av, men fick sitta i kassan i princip 6 timmar i sträck, så har goderedig nackspärr nu!

Nyss åt jag ugnspannkaka (orka diskutera vad det heter) med fläsk och hjortronsylt, YUMMIE! Dessutom är mormor och morfar här och äter med oss :D

Hoppas att Flex stannar under natten så jag får känna hans armar runt mig några timmar till. Men det innebär att han måste upp och köra klockan 5 för att hinna till jobbet :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0