S K E L L E F T E Å

När jag är i Lappland gör jag en sak när jag har en ledig kväll, eller möjligtvis två; Ser film/sitter vid datorn OCH äter chips.
For till Skellefteå direkt efter jobbet
*sedan for till systemet
*Hämtade Frida och Victor och sen for vi hem till Marcus och chillade ett tag.
*For till Fredrik och Elin ett tag och mötte upp med dom Thomas och Gabba.
*For till Hemmakväll och hyrde film
*For till karamelltåget och köpta Lays - Cheese and onion. Jag behöver göra ett helt inlägg om dessa chips. Det är verkligen det godaste som finns i hela vida världen, fick smakorgasm på smakorgasm vid varje chips, åt ett i taget och bara MMMMMh!
*Såg film med gänget, blev I love you Phillip Morris som avr superbra :D
*Nu hemma hos Flex och får se vad det blir :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0