Min HETA chef

Kom hem från jobbet för typ 45 min sen. Hade glömt stämpelklockespjutten, så måste be min chef fixa det sen. Tanken var att jag och Sabina skulle stänga. Men hon fick ett telefonsamtal och slet på sig jackan, snackade med chefen i farten och han nickade bara. Hon ska inte jobba i helgen heller. Jag undrar vad det var .. :P

Så det blev jag och extraarbetare Robin som fick stänga, vilket innebär att han inte hade någon nyckel, och inte fören vid stängning kom vi på att jag ju inte hade mina heller. :(( Fick ringa chefen och han fick fara dit enkomt och låsa, mitt i sin pizza och hockeymatchen han höll på se. Tycker så synd om honom, han får alltid prata i telefon och fara runt även fast han är ledig.

Min chef kom efter mig till arbetsplatsen. Han är några år äldre än mig men jag var där före. Då var han vanlig arbetare, så jag fick lära upp honom.
Jag är yngsta "anställda" (är inte riktigt anställd, bara vik eller nått) men ändå har jag jobbat där längst av alla. Har haft 3 chefer sen jag började. Jag flyttade till ske, och sedan en sommar när jag kom tillbaka så var han chef helt plötsligt :O Kan inte tänka mig en skönare chef, han är verkligen mer kompis än arbetsgivare, vilket är otroligt skönt. Han är alltid glad och förstående och skämtar om allt, samtidigt som han kan ta chefsrollen.

Dessutom är han den snyggaste människan jag någonsin träffat på. Seriöst. Jag har koll på det. Minns när jag såg honom första gången; Kom till jobbet, dåvarande chefen ville visa mig något så vi gick ner mot lagret och påvägen dit la jag märke till att en otroligt snygg kille som jag aldrig sett förut fyllde på ramarna. Påväg ner igen blev vi presenterade för varandra och så är det.

 Flex är otroligt vacker, men vid första anblicken tyckte jag inte det. Det är något som växt fram och nu tycker jag att han är snyggare än min chef, och dessutom så ingår vacker inte ens i samma kategori. Men min chef är verkligen otroligt snygg! Det sticker jag inte under stol med. De är ganska lika varandra, Flex och min chef, förutom att min chef är lite mer pojke och Flex lite mer man ;) Men vi är verkligen bara vänner jag och min chef. Jag säger bara att han är snygg. Kan tyvärr inte lägga ut någon bild på honom men ni skulle nog ändå inte hålla med mig för att jag byggt upp förväntningarna nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0