Laptop bang bang!

Min laptop har avlidit. Så är det. Hur gammal blev den? Eh ja, typ 3 månader, och bara för att jag bor i en liten stad i lappland så har inga affärer öppet på söndagar så jag måste snällt vänta tills imorgon med att gå in, slänga upp datorn på disken och agera missnöjd kund. Näe jag skojjar bara, jag är alltid en snäll kund, men ändå.

Annars så är jag ledig idag och tänkte fixa en massa fotografier men det är svårt när datorn är trasig och mitt fotoalbum borta, måste leta mera eller köpa ett nytt. Får se vad jag gör av dagen. Men medans jag letade efter albumet råkade jag på mina gamla smycken däremot :D

Min igelkott som jag inte sett på ages :)


Doppresent


Men till slut valde jag fyrklövern, som just nu hänger runt min hals. Funerar dock på om jag ska ta igelkotten istället för den är mkt coolare^^ Ska rengöra alla smycken också, för dom är lite skabbiga som ni ser.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-21 @ 13:39:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0