Goder morgon

Blir så less på att jag inte har ett smack att skriva om när jag är i Lappland. Blir bara " hej idag har jag jobbat, nu ska jag se tv" typ. MEn idag är jag iaf ledig vilket innebär att jag ska göra en massa saker som jag inte hinner (fast egentligen gör eftersom jag inte gör ett skit) på vardagen.

  • Skriva klart en sak som jag borde gjort i juni.
  • Gå ut med hunden
  • Detta jävla eviga tränande (som ändå aldrig blir av)
  • Sortera in kort i fotoalbumet
  • Och säkert så ska jag ringa till något viktigt ställe med telefontid innan 10, men jag har glömt vars och vad det avr jag skulle ringa till.
  • Hämta Mimmie och mamma på stan och sedan handla.
  • Var typ 20 andra saker som jag skulle göra, som jag inte kommer ihåg. Love it..NOOT, kommer komma på det ikväll när det redan är sent och jag är lat.

Idag är jag alltså blond, men vågar inte riktigt kamma håret än, känns lite som tuggummi, blir bild sedan. Nu blir det frukost för jag är HUNGRIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0