Fy fan för kunder

FY FAN VILKEN DAG! VAr hur mycket folk som helst och alla mina muskler är i monoton läge efter att ha suttit i kassan typ 4 timmar i sträck! Jag fattar inte att folk har mage att komma in klockan 5 i stängning och handla tills halv! Jag fattar inte folk som står och väntar på sin tur istället för att vända streckkoderna tex när dom lix bara står.

Eller kanske ta fram pengarna iaf? eller stoppa in kortet. Näe man måste vänta tills alla varor är inslagna. Sedan TA FRAM kortet, stoppa in det fel 2 gånger och sedan slå koden fel en gång och sedan dra ut kortet innan köpet hunnit gå igenom så man måste göra om allting igen. Eller ens hälsar när man hälsar, dom abra tittar på en surt, man frågar om de har en krona, de grymtar till svar och sen tar de bara pengarna utan att säga tack eller nånting när man pratar emd dem, inte ens om man önskar dem en trevlig helg.
Idag är jag väldigt kundtrött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0