Chilly morning, blonde catastrophe

Det är *ska gå coh kolla* -8,3 grader celsius idag, försöker hålla elden vid liv och mitt hår är ett jävla kris-ris.

Så går det när man blonderar det, men så fort jag fått lite gisch i håret blir det bra igen [gisch: allmänt kladdig substans som oftast är gott att äta, som gischet i buttebullar. Dock i detta fall innefattar gish careandrepair kräm eller annat gish] Thres tyckte alltid att just "gisch" var ett väldigt lapplandiskt ord.

Hahah, oj vilka minnen man har. Jag hade gärna varit 16 igen, flyttat till en stad där jag inte kände någon, börja skolan på en linje jag tyckte om, tvätta en gång i månaden, handla själv och inse att skinka är dyrt.

Frukost sen doktorn. Kanske gör ett inlägg sen om vad jag drömde inatt. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, fast den drömmen kom jag inte ihåg xD Men en annan som var hemsk.

Kommentarer
Postat av: Mimmie

gillar hela meningen "jag skulle vilja vara 16 igen.." osv. fint skrivet!



Sv. åh tack! det låg mycket jobb bakom inlägget, haha ;) hittade du någon ny bra låt?

2010-11-10 @ 10:11:17
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/
Postat av: Stigen

Du kanske ska testa det igen, börja om, flytta till en ny stad, plugga eller jobba, lära känna nytt folk. Det är ett riktgt lyft, det vet du ju själv ;)

2010-11-11 @ 09:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0