Bara så du vet

För er nya läsare, detta är ingen glamour blogg. Detta är inte en "typisk" norrländsk blogg. Dra inte alla över en kant bara för att jag har minus 20 i temperatur, leker med en jämthund och aldrig har på mig något snyggt.

 Men jag råkar vara är en norrländsk tjej, som lever ett riktigt liv (inte för att folk med snygga kläder är på låtsas men^^). För mig är norrland snö, skoter och älgjakt på hösten. Även fast mycket annat också existerar här.
Jag brukar också ha byxor på mig ibland. Men när jag är hemma i lappland slänger jag helst på mig mjukisbyxor eftersom det är varmare och bekvämare när jag ändå bara rullar runt hemma när jag är ledig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0