en tisdag

Jobbat
Varit på aquapuls
Solat
Tittat på kläder med mamma på internet.

Kom på en ny idé, det borde ju funka med zumba i vatten, hur coolt hade inte det varit?!
Kommer för övrigt ha redigt med träningsvärk imorn :P

Bilder:

papercut, 4 paralella, ser ut som jag blivit riven av en katt


Nelson har kommit på att nu när det är ett hål i hans gris kan man vända huvet ut och in. Ser brändskadad ut.


"WHY? Why did'nt you save me?!"


Blonde goes->solarium goes->mess goes-> no repaircream goes->nuts


åh titta där, risigt hår, osminkat öga, ögoncreme


Dessa sötingar köpte jag till mamma idag. Hon ska ha hemmagjord blåbär/lime glögg i, som för övrigt är jätte god. Jag älskar glögg och i år har jag druckigt den godaste jag någonsin druckigt. Finns på systemet, äppelglögg och flaskan har vit etikett med ett stort Ä på. (Ser ut att vara från Åhlens typ)


Såhär brun blev jag, syns inte alls typ på bild, men brun blev jag!


Nu ska jag och katten sova! Han luktar påls och råttor och jag hoppas jag inte hittar något läskigt i sängen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0