Farmor in da hus

Har legat vaken i en timme i sängen och stirrat i taket utan att blinka, funderade lite på hur det blir när jag flyttar, framförallt med arbetslöshet och pengar. Jag kommer inte få något bostadsbidrag//

Farmor var nyss här och lämnade två kassar med paket :D Vi pratade om en räv på hennes gård som inte har fungerade framben så den går som på armbågarna, undra hur den blev så? Kanske påkörd eller född så.

Sen tyckte hon att jag och Marcus inte ska flytta ihop så fort igen, och bara träffas högst en gång i månaden ^^ Och att jag ska behålla Marcus och skaffa barn med han. Farmor är mycket förtjust i Marcus haha. Nu blir jag lite sen igen eftersom jag pratade så länge med farmor.

Efter jobbet ska jag på mammas jobb och träna och sola. Så nästa gång vi ses är jag förhoppningsvis lite lättare och brunare. ;) See ya

(Märkte ni hur snabbt mitt humör ändrades? haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0