Skoter och boll of mardar

Så var man hemma igen. Kusinerna och vi har haft riktigt trevligt med god mat, bra film och årets första skotertur. Att köra skoter är nog faktiskt något som jag inte skulle klara en hel vinter utan. Tänk att bo söderöver och inte få köra skoter ens en gång per år :P Vi körde bara fast en gång och med den där lillskotern så är det inga problem, ock så har den typ inga kammar kvar så man som bara slinter omkring i snön, som i helgen var sådan där pärl-snö som bara glider överallt.



känslig så kanske du finner detta stycke lite skumt, Inatt hade jag den där bollen i magen. Den där onda bollen som jag faktiskt inte tror är ångest. Utan det känns mer som en boll av mask och svart och bakterier eller något, så om man bara för spy upp det där så kommer allt bli bra. Det enda som hjälper då är tummyrubs i massor eller att spy. Och eventuellt sitta i duschen en timme. Vilket jag gick upp klockan halv 4 för att göra. Jag mådde som inte illa, utan det gör bara ont, ont ont ont, och kasta upp hjälper.
Men så blev jag så trött efter 45 minuter i duschen att jag tänkte "spyr jag på heltäckningsmattan så gör jag det" och gick och la mig, och sov resten av natten.

Väntar spänt på att M ska komma ikväll :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0