Schtaan, arbetsförmedlingen och kannibal-katt

Skulle möta Jenny på busstation klockan 10.35 (hade hon sagt). Vaknade klockan 10!! Paniksminkade mig, sket i frukosten, slängde mat till katten och började gå till stan. Kom fram klockan 10.45, lite sent som jag alltid är :(

Men då var inte Jenny där, så jag ringde; "Jaha oj, jag måste ha räknat fel, vi är bara i norsjö än så länge"
Alltså en timme kvar x) jaja, spenderade en död timme på stan med att äta frukost på ica, och sen gick jag till arbetsförmedlignen. BUYAKKA! Så var man där igen :P Satt där tills Jenny kom med bussen.
Då snabbcheckade vi mellandagsrean! Men vi hittade inget så vi gick på systemet.
Sedan gick vi till ica och handlade. Rakblad är så jävla DYRT! Sanslöst, för 20 kr till får man en helt ny hyvel, det ska jag köpa nästa gång.
Sen har vi gått hem, mellanmålat och blivit uppätna av katten. Vi hörs :)
En bild på Marcus å lill-Ninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0