Men det känns bra nu, riktigt bra :D

Framme i skellefteå, har nyss packat in alla mina saker som kommer få stå i hallen tills jag orkar ta itu med dom (vilket jag MÅSTE imorgon)
Ganska kul egentligen att hela mitt liv ryms i en låda, en bag, 7 påsar och en sopsäck
(plus ett förråd hemma hos Mimmie med saker som nattduksbord och sånt.)
Mest rädd var jag att min mega-tavla skulle gå sönder. Nu är frågan vars jag ska [får] sätta den :D
Här i jämförelse med min ena skotersko, som är enormous btw;
Kändes jätte sorgligt när jag avr i Lappland och alla på jobbet var helt supersöta! Fick ett presentkort och ett vi kommer sakna dig kort av chefen. Började nästan gråta i ena ögat. Åååh, jag har världens bästaste jobbarkompisar, och jag kommer sakna Jindra jätte mycket.

På ett halvår har Jindra ändå lärt mig en del. Inte för att hon har försökt men jag har insett att Lycksele inte är så illa ändå. Man skulle kunnaha ett liv där. Ett liv som inte är på is. Jag har alltid tänkt att mitt liv där bara var ett liv i väntan på vad man skulle göra därnäst. Medans man inte visste vars man ska ta vägen i livet, eller vad man ska jobba med. Men det kanske finns ett riktigt liv där med. Någon dag, någon gång ♥

Det kändes litt vanskligt när jag var i L, men nu känns det bara bra typ :D Ingen mer bussångest klockan 6. Hurray :) Nu blire till att städa, laga mat, planera, tvätta, handla och ta tag i saker själv. Godnatt alla bloggisar, vi ses imorgon, då vaknar jag upp som skelleftebo, än en gång.

Kommentarer
Postat av: Jindra från ex-jobbet

Du är söt du Ronja :) Nästa gång jag är i skellefteå ska vi dricka appletinis tillsammans!

2011-01-03 @ 17:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0