I love my job

hej, idag är min sista dag på mitt jobb. Satan också jag skulle ju baka, det hade jag helt glömt bort :(
Nåväl, alla på jobbet är nog less på fikabröd. Vi har jämt en massa bullar och godis.

Det är -29 grader ute. M tyckte att jag skulle starta bilen nu så den skulle varm tills när jag far kvart i åtta. Hur kan man ens tänka så? I min värld skulle jag ALDRIG köra tomgång i över en timme! Jag är väl lite av en miljönisse. Jag tycker om att spara på miljön och dessutom finns det en bil med motorvärmare redan som jag kan låna, köra dit, men då måste någon köra hem den, vilket M vägrade och kläckte istället den där "geniala" idén om tomgång i en timme. Hmpf..

Får väl se om jag börjar gråta idag, haha, nej men det känns faktiskt riktigt sorgligt att sluta jobba. Verkligen världens bästa jobb, iaf världens bästa jobbarkompisar!♥


En sådan där bra snygg-dag, och jag har arbetströja på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0