i helgen

får man skriva om vad man vill i sin blogg? Lämna ut vad folk säger och hur man känner sig pågrund av det? Alla tankar som man har runtikring?

Maggi påpekade idag på jobbet hur jag mådde för hon tyckte jag såg deprimerad ut igår. vilket jag kanske var men nog har jag varit på jobbet och mått sämre. Idag har jag varit mest på lagret, kändes skönt men det är jäkligt kallt där.

Sedan kom mamma och vi åkte bil hem, blev pannkaka till middag och nu sitter jag helt själv i huset. Pappa är på någon kurs och mamma jobbar. Blev nyss riven av Totte i låret och det gjorde gode ont, hade glömt bort att katter inte bara har bebisklor som minikissen i ske.

Idag är jag snygg(are) än vanligt även fast det är kallt (-30, yiihaa), ingen bild tyvärr för jag ahr inte nog långa armar.


i helgen gjorde vi en låtsassoffa eftersom soffan ännu inte har återkommit till lägenheten. Vi la helt enkelt ut kuddarna som soffan brukar vara.


Gabba blev smått kär i Ninja (namn för nuvarande), hon har växt sen sist jag var i ske, men hon är fortfarande tiny!

Bilderna från filmkvällen i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0