Hurry up, det här var min dag, min kväll börjar nu

Hej. Kom nyss hem från badhuset, har varit med Jenny hela dagen coh varit på stan, fixat lite ärende samt snackat sönder i bastun i flera timmar.

När jag vaknade gjorde jag hennes paket, som jag inte hann göra igår. La ner mycket kärlek på insidan men tålamodet tog slut när jag skulle slå in det. Hittade ingen riktig kartong och allt blev bara böckligt och knöligt. Skrev en liten lapp på paketet om att jag tror att det är skickat från the goverment med posten, och att det är deras fel att det är buckligt^^

Sedan for vi till badhuset och pratade i timmar. Solade och smussla in oss med olja, även i håret, som nu resulterade i jättemjukt hår men det är fortfarande fett efter flera shampooneringar.



Vi snackade mest om Marcus vs Glate (hennes pojkvän) Det var mycket intressant och skönt, för Jenny och jag har mycket lika syn på saker och ting. Ibland förstår jag mig inte på det manliga människosläktet. Nu hinner jag inte skriva mer, ska fara och tomta, mer om det sen ;D


En dans på min 20-årsdag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0