Sista och första dagen spenderas på Savoy

 
 
 
Inatt blir det ett nytt år igen. Ni som följt mig, eller känner mig, vet att jag hatar nyår. Det är besvikelsernas natt och början på något rent som ofta smutsas på en gång. Trodde det skulle bli ändring sen jag hade mitt första bra nyår sen 2006 när jag firade ensam med Johannes 2011/2012. Men förra årets nyårskväll blev svart det också. Men jag ides inte berätta.
 
Iår flyr vi landet. Eller staden iallafall. En repris på ett nytt sätt. Det blir bara jag och Johannes, men det blir för första gången en natt som spenderas på lyxigt jazzhotell med spa. Med trerätters-middag och bubbel. Med mjuka lakan, mosaik-ögon och guldhår.
Jag är lycklig med honom.
Gott nytt år. Make the most of it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0