Hjärtat är tungt när axlarna är fria

Att ha fått det här jobbet har gjort att det lättat tusen kilo från mina axlar, men iochmed förra veckan lastades det på fem kilo i hjärtat.
Det är inte kul att arbeta när man bara får skäll och gliringar hela tiden. Har känt mig som sämst i hela världen. Jag är så himla rädd att det ska bli som mitt tidigare helvete 9-17. Inte för att jag tror det för på det här jobbet är man snäll, bara inte just dom här veckorna.
I kombination med att bara få ha jobbat i disken 3 veckor i sträck så är fötter och rygg helt utslitna.
Jag hoppas bara ödet slutar vilja mig ont den här veckan. Och att jag ska bli bättre på det jag är sämst på.

Kommentarer
Postat av: Mimmie

du är inte sämst, du är den flitigaste arbetaren jag vet <3

2013-02-25 @ 17:45:29
URL: http://mimmies.blogg.se
Postat av: Mamma

Instämmer med föregående talare! Sluta nedvärdera Dig själv!

2013-02-26 @ 14:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0