När jag fick hjärtstopp på arbetsförmedlingen


random bild från 2009, Fotograf och copyright: Elin

Förresten, något jag glömt att berätta var att min förra chef, ajjemen. Precis hon, var på arbetsförmedlingen när jag var där i fredags. Vi satt med en person emellan. Jag låtsades aldrig se henne, och jag är ganska säker att hon såg mig också. Det lilla skadeglada var att hon var där för att hon var arbetslös och sökte jobb(!)

När hon slutade på den stora firman hade hon sagt att hon själv valt att säga upp sig och förtidspensionera sig eftersom hon tyckte hon inte behövde det där skitjobbet och skulle ut och resa istället. Tydligen räckte väl inte pengarna så långt när hon nu kryper för arbetsförmedlingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0