Vad-lista

Vad som gör mig lugn, är tex den här utsikten. (Ingenstans, Lappland)
 
Vad stressar dig? Ärenden och småsaker. När småsaker (som ärenden) blir till en stor boll så man inte vet var  man ska börja.

Vad ska du göra ikväll? Jag ska göra respons på de andra i min grupps fragment-och grafiska arbeten. Och äta chips.

Vad är svårt? Att sluta älta.

Vad är lätt? Att städa den här lägenheten, för vi har inte så mycket saker haha.

Vad blir det för middag idag? Gazpacho med vitlöksbaugetter.

Vad vill du göra mer? Skriva mer. Ha mer struktur på det jag skriver. Sen vill jag resa mer. Till Asien.

Vad går du igång på? Musik. Bra musik med tryck i.

Vad gråter du av?  Gråter ju sällan men jag blir ledsen av situationer där någon blir bortstött, tillexempel när Kalle Anka var liten och ville ha en röd ballong och frågade så snällt men ingen lyssnande.

Vad gjorde dig arg senast? När en herre tyckte att jag skulle äta mer så "Johannes hade något att hålla i när åskan går"

Vad åt du senast? Jag har redan ätit gazpachon men just nu dricker jag havremjölk.

Vad är fånigt? Män som hävdar ”vi svenska män måste skydda våra kvinnor” för att kunna uttrycka sina rasistiska åsikter. Fast det är inte fånigt, Det är sjukt.

Vad är gott? Chips. Men också halloumiburgare och Johannes cremé brulee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0