The way way back

 
   
 
Täänkte återuppliva en kategori som jag inte skrivit i på 2 år, yikes. Nämligen filmtips!
 
Årets första film som jag sett var "The way way back"
 
Den handlar om 14-åriga Duncan som tvingas spendera sitt sommarlov med sin mamma Pam, hennes högdragna pojkvän Trent och hans dotter Steph. Duncan har problem att passa in, men hittar en osannolik vän och mentor i Owen, som jobbar på det lokala äventyrsbadet där Duncan får ett sommarjobb.
 
Den var jättebra och inte så förutsägbar som den låter! Rolig, lite annorlunda och Owens punch-lines som han delar ut konstant, så jäkla klockrena!
Har själv spenderat sommrar på den lokala badparken iförd personaltröjja och även spenderat otaliga somrar med att simma ut med pooltäckningen, så för mig finns det inget somrigare än badparker. Hoppas sommaren som kommer blir lika awesome som den som var, för i sommar tänker jag fan ta semester!
Filmen får 8/10 håriga avlopp!

Kommentarer
Postat av: hanna

åh den ska jag kolla! hoppas allt är bra annars. kram

2015-01-13 @ 06:29:55
URL: http://gockas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0