2015 - kalasåret!

 
Gott nytt år!
När man har alldeles för höga förväntningar så går oftast ingenting, är mitt svar på hur nyåret på hotell blev. Spaet var inget att hurra för, bara bubbelpool och en bastu (upplevelseduscharna och ångbastun funkade inte) Men god mat, fint ställe och vackraste sällskapet. Kanske blir en revansch en annan gång.
 
Ikväll ska vi på fest, min allra första vän att fylla 30 har en liten gathering hemma hos sig.
I år fyller pappa 50 och Johannes 30, min morbrors fästmö fyller också jämna har jag för mig, min kusin fyller 15, många av mina vänner fyller 30 och även jag själv fyller 25. Så i år blir det kalas! Och jag som sagt att jag ska festa mer i år, för livet är för kort för att bara dega, så passande.

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Heja heja!!

2015-01-03 @ 14:44:09
Postat av: Mamma

Önskar dej ett underbart 2015 💕

2015-01-04 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0