Bandanas, Johannes födelseldag och Bråvalla.

 
Ja herregud här får ni inget veta! Men läget är som vanligt. Lägenheten i kaos fast med två lägenheter i våran ägo har vi två lägenheter i kaos, den nya är bara lite mer organiserad.
 
Johannes fyller år idag, 29 år så nästa år blir det stor-galejj. Jag har blivit kär i bandanas och införskaffade mig mina två första igår. Jag har de senaste dagarna levt i Johannes ylle-tröjja och nu väntar jag på att duschen ska bli ledig så jag kan gör mig iordning,
FÖR IDAG ÅKER JAG PÅ MIN FÖRSTA FESTIVAL NÅGONSIN! Tusen bilder och minnen to come!
 
Dagens Bråvalla-låt! Asbra men med sämst text ala Kanye West.  Sämst personlighet men musiken måste jag erkänna.. Ganska skön början på videon dessutom, frihet.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du måste ju lägga upp lite bilder från Bråvalla, och sedan vill jag se semesterbilderna som kommer. Ha det så mysigt :)

2014-08-12 @ 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0