Alkohol

2 år sedan
 
Ikväll ska jag på samma fest som jag for på för två år sedan. Och samma som då så är Johannes neröver. Den festen för två år sedan drack jag för starkt vin.
Jag insåg för första gången någonsin att det inte alls alltid är kul att bli full. Jag kunde inte få karusellen att stanna, även fast jag knep ihop ögonen allt vad jag kunde. Jag kände en samhörighet mitt i allt men var rädd för jag kunde knappt lyfta huvudet från duschavloppet. Jag visste inte vad som var upp.
Jag kom knappt ihåg någonting efter att jag färgat asfalten smultronröd.
Tydligen fick jag skjuts hem av mitt ex och den natten hade jag min rekorddusch. 6 timmar. 
 
Jag känner mig på insidan likadan som då lite, men jag ska försöka tänka på att det blir inte bättre ju mer man dricker. Men jag kommer vara snygg och ha det jävligt kul. Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0