En sak jag alltid velat ha

Medlemspris på orchidéer förra veckan och rea-kruka 24,90:- på coop forum.
Jag mår dåligt när jag inte hinner skriva här. Hur länge sedan skrev jag poesi tillexempel? Hundra år sedan skulle jag gissa. Och fick energi i fingrarna för någon vecka sedan, hann skriva en mening och sedan ringde min telefon och mitt liv var räddat. Då var jag lite för glad för att sitta stilla och skriva om vackra nätter.
 
Jag har iallafall köpt en orchidé för första gången i hela mitt liv. Älskar blomman men har alltid varit så rädd för dom verkar så svårskötta, den lever dock än och förgyller min tillvaro i köket varje gång.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och Du kommer säkert att lyckas med din :D

2013-01-29 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0