Sydkoreansk dance-music

Har refelkterat över den här sydkoreanska musikvideon. Hittade den på FB efter att en vän postat den och sagt att sånt här spelas i Seoul och det borde vara mer sånt i Sverige.

Tyckte det var en cool video men det tog kanske 4 gånger att jag såg igenom den innan jag fattade att de var flera stycken. Jag tänkte kanske att dom var två, men annars tycker jag att alla är så lika varandra!

Tycker som sagt videon är riktigt cool, och min favoritdel musikmässigt är 1:08 där den frostade killen kommer in men VAD är hans problem? Han har ett enda ansiktsuttryck i HELA videon, inte ens när han tar i lite händer något, HAHA.

Sen älskar jag stycket som kommer direkt efter med killen som sitter med munkarna, han har sådan riktig attityd och den blonda fastkedjade snubben direkt efter det.

Älskar bridgen dessutom, boom-shacka-lacka.
Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker den var cool..min musik också. Man var är han som sitter med munkar?

2012-05-13 @ 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0