Tre svenska låt-tecknare

Lovade ju er vilka svenska tecknare jag gillar på youtube, så här har ni lördagstittande medans ni nyktrar till och taggar om inför ikväll. Själv ska jag jobba och ikväll ska jag vara med Therese.

TOP 3 SVENSKA TECKENSPRÅKS-LÅTS-TECKNARE:

Megavega: Störst , bäst och veteranen på youtube. Så många nätter man vandrat från video till video till video..


Sedan är deras silverland GRYMT mäktig!

Dennis [Denohonda]: Kille som gått teckenutbildning som jag funderat på. Kan inte höra "hot n cold" utan att göra hela hans teckenöversättning till. Han gör den med sådan inlevelse!


Sist och minst (tror hon är yngst iallafall) chokladblondinen; kan inget om hennes historia men jag tror hon är hörselskadad. Älskar när hon tecknar refrängen även om hon fått verserna lite om bakfoten =) Söt är hon ju också^^



Checka in deras andra videos!

Kommentarer
Postat av: Meekatt

Helt fantastiskt! Imponerande!!

2012-03-19 @ 00:05:32
URL: http://www.meekatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0