Så otroligt besviken!

Jaa, så bra gick festen... fyrtio minuter över 10 plingade den arga grannen på i morgonrock och klagade på att det var för högljudd, och jag har varit med om pensionärsfester som varit högljuddare, seriöst, har aldrig haft så lugn fest! Och inte den 70-åriga grannen vi har under oss utan en 30-årig tjej i 30års-åldern??? {HAHAH skrev jag nyss 30 årig tjej i 30årsåldern???)
Jag tycker man kan ha lite mer överseende en lördagskväll 40 minuter över 10. Det är nästan omöjligt att vi ens hörts ut i trapphuset, ens mindre in i någons lägenhet.
Jag blev så besviken då vi har EN enda ledig söndag så vi kan roa oss och känna gemenskapen med våra vänner utan jobb eller  skola, vi är inte 16 längre och super skallen av oss. men icket, är det inte en rättighet att få rekonstruktera sig via intag av lite cider och prata ut med sina vänner an inte sett på över tre månader eller att gäster tagit sig ända från sundsvall för att umgås. Nej, verkligen besviken är jag. Verkligen, verkligen =(( Känns bra att man ALDRIG kommer få leva i den här lägenheten. Nästa gång förvarnar jag inte grannarna iallafall, det måste ju funka bättre.
.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mehe! Åh vad synd.:( Försök å gör de bästa av dagen tillsammans med dina vänner idag. Gör lite varm chocklad ta med lite korv å far till pulkbacken bakom Mimmie...å ta med dej den där 30 åriga tjejen å låt henne känna "livet" :) Inte lång älta nu!!! Låt neg energi rinna av!! Hon är inte värt de!! De är hon som förlorar på att vara sån!!

2012-03-11 @ 08:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0