Redigera en video och ÄNTLIGEN hemstudier

Godmorgon God middag!
Har nyss äntligen klippt klart videon jag gjorde angående krocken för över 2 veckor sedan, har ju fortfarande inte berättat hur det gick till. Spenderade två dagar med att ladda upp den 16 minuter långa videon, bara för att det skulle visa sig att då går dom inte spela eftersom de endast får vara 15 minuter.
Så filmen ni kommer få se är den första redigerade filmen här någonsin, så stolt över att jag lyckades kollijoxa (hålla på) i moviemaker alldeles sj^^

I väntan på att youtube ska acceptera den äter jag frukost. Jag har hemstudier idag (♥) och därför borde jag göra följande saker:
*Söka jobb
*Göra klart vård och omsorg del 5
*Skriva en recension på hemläxan.

Men jag känner mer för att
*Börja på projektet jag hintat om, som innefattar pyssel
*Baka Norris smörbullar (ni vet receptet som står på mjölkpaketet)
*Städa
*Plantera
*Blogga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0